Blog Entry

kendime notlar

Thursday 16 July 2009 by Ayca , under

TO-DO LIST:

  • kofte

  • mercimek kofte

  • inegol kofte

  • soft cookie


Ozlem
: cok guzel bi kofte tarifi bulmak
ve hep onu uygulamak istiorum
orda oranlar muthis onemli
bisi fazla kacinca, mesela annem bazen seyi cok sever, neydi, kimyon
hah o zaman ben sevmiorum
tam bana gore bi kofte tarifi lazim
ama yapmadan once yapandan yicem ki, her tarifi tek tek deneyemem, zaten kac yilda bi yemek yapiorum
lol
Ayca: lol
benim koftemi begenerek yiyoruz, tavsiye ederiz =p
Ozlem: e yaz gonder
Ayca: herkes bana kofte yaptiriyo
Ozlem: koy blog a
Ayca: evet yazmadim ne zamandir, kofteyi de yazmayi unuttuk
mercimek koftesi yaptim bi de hayatimda ilk defa
sahane oldu
Ozlem: aa nefis
onu da koy o zaan
Ayca: orda blogda yazmisim 'ozlem mercimek kofte tarifi koy dedi, hayatimda yapmadim' diye
bi de melikenin inegol koftesini koycam, pek leziz
Ozlem: o o pek nefis olur
bi de sey rica ediorum
Ayca: soyle =]
Ozlem: hani orda yedigimiz kocaman yumusak cookie ler var ya
Ayca: aa hic yapmadim, onu da denemek lazim
Ozlem: onlarin tarifini rica ediorum, emine hanima yap diince yapio ama, olculeri bilemio

0 Responses to 'kendime notlar'