Blog Entry

bacon ve pesto'lu tavuk

Saturday 8 August 2009 by Ayca , under , , ,



daha once tarifini verdigim pesto'lu tavuk iste bu, tek farki bacon. turkiye'deki ahali, siz bacon yerine jambon veya pastirmayla yapabilirsiniz.

malzemeler
  • 6 adet tavuk kalca
  • 6 dilim bacon/jambon/pastirma
  • pesto - andy yiyecegi icin gluten'siz ve sutsuz (normalinde parmesan var ya hani)
  • maggi sos (soya sosu gibi bisey ama biraz daha yogun bir aromasi var)
  • peynir (kendime bu, andy'ninkilere koymadim hehe)
  • karabiber (tuz yok bu tarifte, maggi sos yeterince tuzlu)




yapilisi


once tavuklari maggi sosa bulayip, karabiberledim



sonra tavada biraz kizarttim



biraz onunu...



... biraz arkasini



sonra tavuklari firin tepsisine alip ustlerine pesto surdum



birer dilim de peynir koyup ustune bacon'i sardim (usttekiler andy'nin, peynirsiz)



hazirlik islemi bitince yallah firina



tavuklar zaten hemen hemen pismisti, bacon da pisince tamamdir



biz icli pilav'la yedik



afiyet olsun =] x

0 Responses to 'bacon ve pesto'lu tavuk'