Blog Entry

sehriyeli bulgur pilavi

Saturday 8 August 2009 by Ayca , under , ,



ne zamandir duruyo bu tarif, anca vakit buldum koydum. deneme yamulma yoluyla kesfettigim bu bulgur pilavi acaip lezzetli oldu. bi gun bulgur pilavi yapacakken farkettim ki yeterince bulgur yok, ben de ustune sehriye ekledim.

malzemeler
  • 1 bardak bulgur (pilavlik)
  • 1 bardak sehriye (bende tel sehriye vardi)
  • 1 corba kasigi margarin
  • 1 corba kasigi sivi yag
  • 3 bardak su / tavuk veya et suyu
  • tuz



yapilisi

sehriyeleri kavurdum once



rengi yukardaki gibi olunca bulgurlari da ekledim, onlari da kavurdum biraz



suyunu tuzunu ekledim, kapagini kapattim, altini kistim. o da kirmadi beni, pisti sagolsun



salata veya yogurtla pek guzel oluyo, ya da etli yemeklerin yanina da olur mutlaka

deneyin bakalim, begenecek misiniz =] x

0 Responses to 'sehriyeli bulgur pilavi'