Blog Entry

pesto'lu tavuk

Sunday 2 August 2009 by Ayca , under ,



malzemeler
  • tavuk gogsu
  • pesto sos
  • kasar peynir
  • tuz, karabiber
  • kurdan


yapilisi

benim tavuklar buzluktaydi, cikarip mikrodalga'da cozdurdum sonra enine kestim asagidaki gibi, tuzladim, birazcik da karabiber:



tavada azicik pisirdim:



pismis ama kizarmamis tavuklarin arasina pesto surup birer dilim de kasar koydum (pesto'nun icinde feslegen (ing. basil), cam fistigi, sizma zeytinyagi, sarmisak ve parmesan var)



ortadan katlayip kurdanla tutturdum. sonra dogru firina:



tavuklar iyice pisip peynir eriyince cikardim firindan:



ustune kasar rendesi koyup tekrar firina attim:



pisince soyle bisi oldular:



biz yaninda baharatli patates'le yedik:



siz de yapin, cok kolay hem de leziz... afiyet ola =] x

not: pesto'yu 'feslegen sosu' olarak bulabilirsiniz!

0 Responses to 'pesto'lu tavuk'