Blog Entry

hafta ici bi aksam, yogurt corbasi, ciger sote falan

Friday 7 August 2009 by Ayca , under

yine bi is cikisi, ay bize gidelim, yok size gidelim tartismasi surerken, benim tek derdim yogurt corbasi, melikenin tek derdi ciger sote, cigdemin tek derdi bomba ihbari sebebiyle kapatilmis yollardan ve korkunc trafikten kurtulup eve gelmekti.

sonunda herkes cigdem ve melikaanimlarin malikanesine vardi, ben yamak olaraktan melike'ye 'seni sectim pikachu' dedim...



... zira dido gunun tembeliydi. biz yemek yaparken o skype'dan ozi ve nil'le konusuyodu, onun icin cok bisey demedik, hehe



aksamin menusu
  • yogurt corbasi
  • ciger sote
  • cigdem ciger yemedigi icin ona tavuk
  • pesto soslu gnocchi (patates puresinden yapilma makarna gibi bisey)
  • salata

melike sarhos gibi "ahh ayca su soganlara bak, ne kadar guzeller" diye sayiklarken hehe




benim yamaklar sofra kurarken



ayni bizim ciger sote gibi yapilmis cigdemin tavuku:



sofranin son hali:



cigdemin tavuklu tabagi (kendisi 'cabuk cek fotografini, acim, yiycem!' diye bagrinirken):



melike'nin cigerli tabagi (kendisi 'bana ne be fotograf cekmeni mi bekliycem' diye soylenirken):



adim cikti 'japon ayca'ya, japon turistler gibi elimde fotograf makinasiyla dolasip sak sak cektigim icin, kil oldular bana, her yemekte boyle mi olucak o hooo diye soylenip durdular. burdan vereyim cevabimi: EVET!

pekzel bi aksamdi, yemekler de lezizdi =] x

1 Responses to “hafta ici bi aksam, yogurt corbasi, ciger sote falan”

9 September 2009 at 14:20

Comment by ozi.

ya ayca nin hediyesi o cigdem in yanında duran cerceve di mi. Nil in resimleriyle dolu olan. Nefis olmuş walla. Ben de istiyorum doğum günüm için aynısından :) gerekirse fotoğrafları ben doldururum eheh.