Blog Entry

kiymali taze fasulye

Saturday 8 August 2009 by Ayca , under ,



malzemeler
  • yarim kilo falan taze fasulye
  • 250g kadar dana kiyma, yagsiz
  • 1 sogan
  • 2-2 dis sarmisak
  • 1-2 corba kasigi sivi yag
  • 1 kutu hazir soyulmus kup kup kesilmis domates
  • 1 tatli kasigi domates ya da biber salcasi
  • tuz

yapilisi

uzun uzun sogani kavur, kiymayi kavur, sarmisagi ekle filan yazmama gerek yok, herkes biliyo bunun nasil yapilacagini. kavrulmus sogan - sarmisak - kiyma uclusu ustune azicik biber salcasi karistirdiktan sonra ayiklanmis fasulyeleri de ekledim.



burdaki fasulyeler pek bi kalin, sert. ben de ayiklamakla ugrasmamak icin hazir yikanmis ayiklanmis kesilmis paketlerden aliyorum. fotograftaki gibi yandan yandan pek afilli bi sekilde kesmisler.



fasulyeleri de kiymalarla biraz kavurduktan sonra ustune domatesler de icine



domateslerle de biraz kavurduktan sonra icine o domatesin kutusuyla iki kutu su ekledim, altini kistim ve kapagi kapayip pisirmeye biraktim



bu fasulyeler fasulyeden cok kosele kivaminda oldugu icin pismesi baya vakit aldi, neyse yumusayana kadar diyelim



pek lezzetli ve pek saglikli bir yemektir kendileri, yapiniz, yiyiniz. afiyet olsun madem =] x

0 Responses to 'kiymali taze fasulye'